DGM Finland

» In English

DGM uudisti ilmeensä ja verkkosivustonsa

15.05.2018

Täysi-ikäiseksi ehtinyt yritys katsoo luottavaisin mielin eteenpäin

Vaarallisten aineiden kuljetuksen ja kemikaaliturvallisuuden asiantuntijayritys Dangerous Goods Management Finland Oy (DGM) on kevään aikana uudistanut yritysidentiteettinsä. Uudistuksen ensimmäinen konkretisoituma on toukokuun lopussa julkaistu verkkosivusto dgm.fi, mutta toimitusjohtaja Juhani Keilamaan mukaan tämä on vasta alkua. Kesällä 18 vuotta täyttävä DGM on vahvassa vedossa ja uskoo, että meneillään oleva markkinoiden murros tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia alan suomalaiselle pioneerille.

– Yksi viime vuosien kehityssuuntia vaarallisten aineiden kuljetuksissa on pienten start-up-yritysten mukaantulo, Keilamaa linjaa. – Hyvänä esimerkkinä tästä ovat mobiiliteknologiayritykset, jotka lähettävät ja vastaanottavat litiumakkujen kaltaisia tavaroita. Kun kyseessä on sinällään arkinen ja yleisessä käytössä oleva asia, läheskään kaikki alan piirissä työskentelevätkään eivät miellä, että kyseessä on vaarallisia aineita sisältävä tuote, jonka kuljettamisessa on otettava huomioon useita viranomaisen säätämiä lakeja ja rajoituksia.

Talouden orastava elpyminen on omalta osaltaan huolen myös siitä, että tutuilla DGM:n asiakasyrityksillä on tarve pitää huolta henkilöstönsä jatkuvasta kouluttautumisesta. Kehityksen myötä syntyi tarve uudistaa myös yrityksen ilme vastaamaan ajan henkeä ja vaatimuksia – tyyliseikkoja unohtamatta, Keilamaakin myöntää.

– Meillä substanssiosaajilla on ollut joskus jopa enemmän kuin täysi työ huolehtia siitä, että asiakkaamme saavat päivästä ja koulutustapahtumasta toiseen parasta mahdollista palvelua. Sellaisista asioista kuin brändistä ja ilmeestä huolehtiminen on tupannut jäämään väkisinkin taka-alalle. Kesällä koittavat 18-vuotissyntymäpäivämme olivat tässä mielessä sopiva pysäyttäjä; kun esimerkiksi verkkosivujen ulkoasu on modernisoitu ja käytettävyyttä onnistuttu nostamaan entisestään, DGM on valmiimpi kuin koskaan tarttumaan tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

Vaiheittain kaikki DGM:n markkinointimateriaali muutetaan uuden ilmeen mukaisiksi. Seuraavana on vuorossa kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän koulutusesitteen ulkoasun uudistaminen.

Lisätietoja: Dangerous Goods Management Finland Oy, toimitusjohtaja Juhani Keilamaa, puh. 040 700 1918, email juhani.keilamaa@dgm.fi